پس از ۷ سال موزه مسجدسلیمان افتتاح شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: این موزه در شرایط کنونی پنج نیروی استخدامی دارد و بی‌شک استقبال از این مرکز بسیار زیاد خواهد بود.
پس از گذشت هفت سال از آغاز احداث موزه مسجدسلیمان، این مرکز فرهنگی با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

 خبرگزاری فارس: موزه مسجدسلیمان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، افشین حیدری امشب در مراسم افتتاح این مرکز فرهنگی اظهار داشت: افتتاح این مرکز بزرگ و باشکوه با تلاش‌های انجام شده پس از هفت سال محقق شد و در این باره از همه توان موجود در این اداره کل استفاده شده است.
وی افزود: این موزه باشکوه در کنار منطقه تاریخی کلگه‌زرین قرار گرفته و مناظر چشم‌نوازی در کنار این موزه قرار دارد.
وی با اشاره به ویژگی‌های این موزه تاکید کرد: این موزه بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ متر مساحت دارد و این میزان مساحت خود نشان از بزرگی و جامعیت این موزه است.
حیدری با اشاره به بخش‌های مختلف این موزه گفت: این موزه در سه بخش برای بازدیدکنندگان آماده شده است که شامل مردم‌شناسی، گیاه‌شناسی و باستان‌شناسی است و همه این بخش‌ها در شرایط کنونی فعال هستند.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان تاکید کرد: در سال‌های گذشته بیش از ۱۲ میلیارد ریال برای این موزه اعتبار صرف شده است و در حال حاضر مشکلی برای بازدید گردشگران از این موزه وجود ندارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: این موزه در شرایط کنونی پنج نیروی استخدامی دارد و بی‌شک استقبال از این مرکز بسیار زیاد خواهد بود.
حیدری خاطرنشان کرد: خوزستان نخستین جایی است که نفت در ایران کشف شده است و مسجدسلیمان نیز اصلی‌ترین مکان برای این مهم به شمار می‌آید و به این دلیل باید به این صنعت در مسجدسلیمان توجه بیشتری شود.
https://hoorkhabar.ir/2908کپی شد!
154
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.