قشنگی و جذابیت فوتبال به اتفاقات آن است/ فولاد افتخار ایران است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قشنگی و جذابیت فوتبال به اتفاقات آن است.

حسین فرکی امشب پس از حذف تیمش از جام باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حریف با هدف برد و صعود به مرحله بعد به اهواز آمده بود و موفق به این کار شد البته با این تفاوت که در هر دو بازی ما شایسته پیروز شدن بودیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: قشنگی و جذابیت فوتبال به اتفاقات آن است و امروز ما بازی را به همین اتفاقات واگذار کردیم.

وی ادامه داد: تجربه حریف با بازیکنانی که در اختیار داشت بر ما چربید حریف بازیکنانی در اختیار داشت که قیمت هر کدام از آنها معادل قیمت همه بازیکنان ما است و ما نباید این بازی را فراموش کنیم.

فرکی متذکر شد: ما به خاطر کم‌تجربگی و آماتور بودن در مقابل حریف در ابتدا دو گل دریافت کردیم و نتوانستیم در نهایت پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم فوتبال  فولادخوزستان عنوان کرد:‌ از نظر من بازیکنانم شایستگی خود را نه تنها در لیگ قهرمانان آسیا بلکه در لیگ برتر کشور نشان دادند و امروز همانطور که دیدید از همه لحاظ برتر از حریف بودیم.

وی افزود:‌ از نظر من ما برنده بازی بودیم، چراکه جبران کردن دو گل مقابل تیم باتجربه السد قطر کار بسیار ارزشمندی است.

فرکی یادآور شد: پیش از بازی به بچه‌ها گفته بودم که اگر حریف از ما جلو بیفتد دست به کارهای تأخیری خواهد زد؛ اگرچه ما خودمان هم در اتلاف وقت مقصر بودیم به نظر من دلیلی نداشت که آن تماشاگر وارد زمین و باعث اتلاف وقت شود این موضوع تا حدودی به ما آسیب وارد کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: باید بگویم در مجموع دو بازی به حریف نباختیم بلکه به بدشانسی خود بازی را واگذار کردیم فولاد افتخار ایران است و نباید از این موضوع غافل شد.

وی خاطرنشان کرد: من در این بازی هرآنچه به نظرم می‌رسید تا گل‌های خورده را جبران کنیم انجام دادم ولی خوب فوتبال است و نمی‌توان کاری کرد البته نباید از استرسی که روی بازیکنانم بود غافل شد.

https://hoorkhabar.ir/28276کپی شد!
107
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.