آغاز به کار نمایشگاه پاییزه اهواز از امروز

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا پاییزه ویژه بازگشایی مدارس از امروز، ۲۲ شهریورماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های اهواز آغاز به‌کار می‌کند.

ابوالقاسم کوره‌چینی  اظهارکرد: ‌اقلام نمایشگاهی در ۲ سالن خلیج‌فارس و امام رضا(ع) و در فضایی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع عرضه می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه اقلامی همچون نوشت‌افزار، کیف، کفش، پوشاک، موادغذایی، مواد لبنی و پروتئینی و محصولات فرهنگی ارایه می‌شود.

کوره‌چینی تصریح‌کرد:‌ این نمایشگاه از امروز تا ۲۸ شهریورماه برپا خواهد بود و زمان نمایشگاه در صورت تمایل و استقبال مردم و عدم محدودیت از سوی شرکت نمایشگاه استان تمدید خواهد شد. ساعت بازدید نمایشگاه نیز از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۳:۳۰ دقیقه هر شب است.

وی عنوان‌کرد:‌ قیمت کالاهای نمایشگاهی با نظارت سازمان صنعت و اتحادیه‌های مربوطه تعیین شده است اما چنانچه بازدیدکنندگان شکایتی از نمایشگاه و فروش کالاها داشته باشند می‌توانند مراتب را به اطلاع ما و کارشناسان غرفه رسیدگی به شکایات مستقر در سالن اجتماعات نمایشگاه برسانند.

کوره‌چینی به مشکل نبود دستگاه خودپرداز در محل برگزاری نمایشگاه اشاره و خاطرنشان‌کرد: انتظار داریم شرکت نمایشگاه در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد و حداقل یک دستگاه خودپرداز ثابت برای استفاده عموم در محل نمایشگاه تامین کند.

https://hoorkhabar.ir/277880کپی شد!
293
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.