افزایش حجم سفرها/ کاهش میزان تصادفات سفرهای تابستانه در خوزستان

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در تابستان امسال تاکنون حجم سفرها نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده است، اما میزان تصادفات تا این لحظه نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته است.

قاسم قدرتی اظهار کرد: در طرح تابستانی پلیس راه خوزستان با توجه به اینکه میزان سفرها در شهریورماه افزایش می‌یابد، نیروهای آماده‌باش و تیم‌های تست سلامت و نیروهای کمکی در جاده‌ها و به ویژه در نقاط حادثه‌خیز مستقر هستند.

وی افزود: نیروهای پلیس راه با حضور در جاده‌های استان ایمنی خودروها و نقص فنی آنها را بررسی می‌کنند و این اقدامات تا پایان طرح تابستانی انجام می‌شود.

قدرتی گفت: رانندگان در روزهای پایانی تابستان و بازگشت از سفرها حوصله و صبر داشته باشند و عجله و شتاب نکنند که به سلامت به مقصد برسند.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در روزهای پایانی تابستان در استان خوزستان به دلیل گرما خروجی به سمت استان‌های دیگر به صورت متفرقه اما ورودی به صورت گسترده وجود دارد که به دلیل بازگشت از سفرهای تابستانی هم‌استانی‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: در محورهای ایذه، هفتگل، اهواز ـ اندیمشک در روزهای پایانی تابستان ترافیک نسبتا سنگینی وجود دارد، لذا ضرورت دارد که رانندگان در رعایت سرعت و سبقت و بستن کمربند ایمنی دقت لازم را داشته باشند.

قدرتی با بیان اینکه طرح تابستانی پلیس راه تا پنجم مهر ماه ادامه دارد، یادآور شد: در تابستان سال جاری تاکنون حجم سفرها نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده است اما میزان تصادفات تا این لحظه نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: میزان تصادفات در جاده‌های استان در برخی ایام بیشتر بوده که در شهریور ماه سال جاری نسبت به شهریور ماه سال گذشته تاکنون شاهد کاهش آمار تصادفات هستیم.

وی ادامه داد: میزان تصادفات در مرداد ماه سال جاری نیز نسبت به مرداد ماه سال گذشته کاهش داشته اما تیر و خرداد امسال تعداد تصادفات بیشتری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

https://hoorkhabar.ir/257544کپی شد!
100
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.