اسکوچیچ: استراتژی‌مان در بازی با سپاهان تهاجمی است

سرمربی فولادخوزستان می‌گوید استراتژی فولاد در بازی فردا تهاجمی بوده و اصلا به فکر تساوی یا تدافعی بازی کردن نیست.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد:خوشحالم که در مقابل تیم ارزشمندی مانند سپاهان قرار می‌گیریم چرا که سپاهان یکی از آن تیم‌های ایرانی است که همه باید به آن احترام بگذارند و برای همه قابل احترام باشند؛ چه بازیکنانش و چه کادر فنی.

وی افزود:فولاد دوران بحران را پشت سر گذاشته و آماده شده است تا خود را در کورس قهرمانی قرار دهد.من با فوتبال زندگی می‌کنم و برای بازی فردا لحظه‌شماری می‌کنم؛ چرا که می‌خواهم فولاد را در مقابل تیم سپاهان محک بزنم.

سرمربی فولاد با بیان این که فردا محرومی نداریم تصریح کرد:هم‌اکنون بختیار رحمانی و آرش افشین به دلیل پاره‌ای از مشکلات و مصدومیت، نمی‌توانند به زمین بیایند و با توجه به خواسته‌هایی که هواداران و مسوولان از من دارند، باید با تزریق چند بازیکن، وضعیت تیم را بهتر کنم.

وی با بیان این که استراتژی تیم فولاد در بازی فردا تهاجمی خواهد بود، افزود:در بازی فردا فولاد به فکر تساوی یا باخت نیست اما اگر سپاهان مثل همیشه عالی بازی کند ما به یک تساوی هم راضی خواهیم بود اما آنچه در بازی فردا مهم است، تمرکز بازیکنان دو تیم روی توپ، مخصوصا در خط هافبک است.

اسکوچیچ خاطر نشان کرد:فعلا از حضور دروازه‌بان‌های خودم در درون دروازه راضی هستم و نمی‌توانم درخصوص رحمان احمدی که بازیکن تیم حریف است اظهارنظر کنم.

وی افزود:تیم فولاد امسال به فکر هر دو جام است و ابزارهای لازم را دارد.ابزار لازم با آموزش‌های درست من ایجاد می‌شود و ابزارهای قهرمانی یک شبه به وجود نمی‌آید.

https://hoorkhabar.ir/227641کپی شد!
75
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.