اسکوچیچ: ۲ شکست قبلی استقلال‌خوزستان دلیل بر تسلیم‌شدن آن نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: شکست استقلال خوزستان در دو بازی قبلی، دلیل نمی شود که برابر ما تسلیم شده حاضر شود.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان اظهارکرد: بازی فردا دیداری است که همه انتظار آن را داشتیم. این که استقلال خوزستان دو بازی قبلی خود را واگذار کرده است و این که ما در دو دیدار گذشته خودمان پیروز شده ایم دلیل نمی شود که استقلال خوزستان تسلیم شده برابر ما حاضر شود.

وی بیان کرد: به بازیکنانم گفته ام که بدون غرور کاذب پا به میدان بگذارند. به هر حال هر بازی شرایط خاص خود را دارد. یقینا ما با احترام خاصی مقابل ویسی و کادر فنی محترم او و تیمش حاضر خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره جذب بازیکن گفت: ما ایمان موسوی را جذب کرده‌ایم که محروم است و بهترین بازیکن مان که بختیار رحمانی است را به دلیل مصدومیت، ماه‌ها در اختیار نداریم. در ادامه روی این موضوع کار خواهیم کرد تا اگر خدای نکرده مشکلی برایمان پیش آمد بتوانیم جایگزین‌هایی برای آن‌ها پیدا کنیم. درباره محرومیت ایمان موسوی هم باید بگویم که موسوی با چهار جلسه محرومیت مواجه شده است که به نظر من محرومیت او بیش از حد بوده است و نباید تا این حد محروم می‌شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که داربی اهواز را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خاطر نشان کرد: من یک فرد حرفه‌ای هستم و دوست دارم قبل از هر چیزی نتیجه بازی را به سود خودم رقم بزنم. البته دوست دارم بازی همراه با ارایه یک دیدار خوب و تماشاگرپسند باشد. من فکر می‌کنم طی دیدارهایی که تاکنون در لیگ برگزار کرده‌ایم بازی‌های خوبی ارایه داده‌ایم و امیدوارم فردا هم چنین بازی‌ای را با حمایت هوادارانمان انجام دهیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که با توجه به این که صحبت‌هایی مبنی بر جذب رحمان احمدی شده است، فکر نمی‌کنید این موضوع در روحیه علیرضا سلیمی و ارشاد یوسفی تاثیر منفی بگذارد؟ گفت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم. جذب رحمان احمدی شایعه است و اصلا نمی‌توانم این موضوع را تایید کنم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چند درصد به ترکیب اصلی تیم نزدیک شده است و نظرش درباره انسجام تیم فولاد چیست؟ خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم به آن ترکیبی که نسبت به بازیکنان حال حاضر خودم دارم دست پیدا کرده‌ام، هر چند من فردی تکامل‌گرا هستم و برای رسیدن به انسجام بیشتر تیم، تلاش بیشتری خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به سوال دیگری که آنالیز شما از دیدار استقلال خوزستان و نفت تهران چیست؟ گفت: صحیح و حرفه‌ای نیست که در مورد بازی حریف و دوستمان تفسیری داشته باشم و اجازه دهید این موضوع بین خودم و ایشان بماند، البته من عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم پاسخگوی این سوال باشم. من معمولا در کنفرانس‌ها به سوالات به خوبی جواب می‌دهم.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به سه دیداری که انجام داده‌ایم نمی‌توانم بگویم از تیمم رضایت نداشته‌ام و با توجه به مشکلی که خودتان هم در جریان آن هستید، واقعا از عملکردمان راضی بوده‌ام. البته هنوز رضایت کامل را به دست نیاورده‌ام و باید در این جهت گام برداریم.

https://hoorkhabar.ir/217685کپی شد!
78
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.