برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر آیینی و مذهبی در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری جشنواره و سمینار بین‌المللی تئاتر آیینی و مذهبی ویژه ایام محرم و صفر در این منطقه خبر داد.

سید مرتضی نعمت‌زاده  با اشاره به برگزاری نشست دوره‌ای معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام زم معاون فرهنگی، اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد برگزار گردید تصمیمات عملیاتی مهمی در حوزه فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، ورزش و سلامت گرفته شد.

وی از تدوین و تعیین برنامه‌های سه ماهه آینده، تشکیل شورای کاربردی قرآنی به منظور، ایجاد نمایشگاه، فرهنگسرا و همه موضوعات مرتبط با حوزه قرآنی، تشکیل گروه‌های فعال هنری ثابت در مدارس و دانشگاه‌ها و برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مناطق با مشارکت ارشاد به عنوان برخی از این تصمیمات یاد کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: موضوع انتشار فصلنامه فرهنگی، هنری، گردشگری و اجتماعی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در منطقه آزاد اروند در حال پیگیری است.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: ساماندهی ساختار نیروی انسانی و تشکیلات مدیریت امور اجتماعی حوزه این معاونت با توجه به توسعه محدوده از جمله موارد تاکید شده در این جلسه بود.

نعمت‌زاده همچنین از تشکیل شورای اجتماعی به منظور ایجاد همگرایی با سازمان‌های مؤثر در حوزه اجتماعی، تشکیل شورای ورزش و استفاده از نیروهای مردمی و چهره های ورزشی در آن و آسیب‌شناسی اجتماعی به منظور کاهش فقر، بیکاری، اعتیاد و طلاق در منطقه به عنوان دیگر مصوبات این نشست نام برد.

https://hoorkhabar.ir/211515کپی شد!
77
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.