آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروی دریایی برای رویارویی با هرگونه‌ تجاوز

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر از آمادگی ۱۰۰ درصدی و بهره‌مندی از تجهیزات به روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای رویارویی با هرگونه تجاوزی خبر داد.

ناخدا یکم نادر حمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به حضور ارتش در جبهه جنگ از‌‌‌ همان دقایق آغازین دفاع مقدس اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در دقایق آغازین دفاع مقدس در صحنه حضور داشته و در راه دفاع از ایران و آرمان‌های امام راحل شهدای گلگون کفنی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی به شکستن تحریم‌ها اشاره و تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های استعمار و استکبار جهانی علیه ملت ایران نیروهای مسلح بر آن شدند تا از این تحریم‌ها عبور کرده و این تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنند.

حمودی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح دارای دستاوردهای نظامی خوبی است و همواره از دانشمندان داخلی و تجربه سلحشوران و نظامیان در راستای ارتقای رزمی خود و آموزش تاکتیک و تکنیک‌های به روز، استفاده کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر خدا را شکر ارتش از آمادگی ۱۰۰ درصدی و بهره‌مندی از تجهیزات به روزی برخوردار است و همواره در حفظ و ارتقای آن به جهت ایجاد بازدارندگی فعالیت، می‌کوشد.

وی تصریح کرد: عموم دستاوردهای جدید نظامی ارتش در رزمایش‌های متعدد و پدافندهای زمینی ـ دریایی و هوایی به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر به معرفی دستاوردهای نیروی دریایی پرداخت و گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تامین نیازهای راهبردی خود مبادرت به ساخت ناوشکن‌های رزمی ـ زیردریایی‌های سبک و سنگین ـ ناوچه‌های متعدد، موشک‌ها، اژدر‌ها، مین‌های دریایی و سامانه جدید جنگ الکترونیک کرده است.

https://hoorkhabar.ir/21098کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.