تمام اتوبوس‌های اهواز ملزم به استفاده از کولر هستند

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اهواز با بیان اینکه ۳۰ لیتر گازوئیل تنها برای روشن کردن کولر به اتوبوس‌های بخش خصوصی داده می‌شود، گفت: همه اتوبوس‌ها ملزم به روشن کردن کولر هستند.

محمد رستم‌منش اظهار کرد: خوشبختانه همه مسئولان استان به صورت جدی پیگیر قضیه اتوبوس شهر اهواز هستند و تفاهم‌‌نامه شهرداری با بانک شهر برای ورود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تک‌کابین ۱۲ متری و ۵۰ دستگاه اتوبوس BRT در حال انعقاد است.

وی افزود: با انعقاد این تفاهم‌نامه و نهایی شدن طرح، اتوبوس‌ها از ابتدای فروردین‌ماه سال آینده از طریق منطقه آزاد اروند وارد اهواز خواهند شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اهواز تصریح کرد: در سطح کشور نیز از طریق سازمان شهرداری‌ها و همیاری‌ها قرار است تعدادی اتوبوس به شهر اهواز اختصاص یابد که از ابتدای سال ۹۴ عملی خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه اتوبوس‌های اهواز ملزم به روشن کردن کولر هستند، عنوان کرد: سهمیه گازوئیل به اتوبوس‌های بخش خصوصی داده می‌شود که اتوبوس‌های دارای کولر روزانه ۱۵۰ لیتر و اتوبوس‌های فاقد کولر ۱۲۰ لیتر دریافت می‌کنند؛ ۳۰ لیتر تنها برای کولر به این اتوبوس‌ها اختصاص داده می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر ۴۶ درصد اتوبوس‌های سازمان اتوبوس‌رانی اهواز در اختیار بخش خصوصی است که زیر نظر سازمان به شرط اجاره و تملیک قرار دارند.

https://hoorkhabar.ir/194238کپی شد!
142
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.