افزایش ظرفیت بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی اهواز

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان از افزایش دو برابری تخت‌های بیمارستان امام خمینی خبر داد.

امید حاجتی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بخش بیمارستان دیالیز بیمارستان امام خمینی اهواز از افزایش ظرفیت بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی اهواز خبر داد و اظهار داشت: با تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ظرفیت بخش دیالیز بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان تا ۵۰ تخت افزایش یافت.

وی افزود: افزایش تعداد تخت‌های بخش دیالیز مدت زمان انتظار بیماران کاهش یافته و تعداد نفرات دیالیزی نیز افزایش یافته است.

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان همچنین از اجرای طرح تکمیل شبکه بهداشت درمان روستایی خبر داد و خاطر نشان کرد: در کارگروه سلامت استان خوزستان با حمایت استاندار اعتبارات قابل توجهی به بخش سلامت استان اختصاص داده شده که بین حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبارات به بخش درمان و سلامت استان اختصاص یافته است.

حاجتی در خصوص اعتباراتی که به بخش سلامت در استان ابلاغ شده تصریح کرد: در کنار اعتباراتی که در ابتدای سال به بخش سلامت تخصیص داده شده منابع خوبی ارائه شده و افق خوبی در این زمینه پیش رو داریم.

وی از افزایش ظرفیت بخش ICU نیز خبر داد و گفت: با توجه به وضعیتی که از نظر تعداد بیمار در بیمارستان‌های استان وجود دارد و پاسخگوی بیماران نیست در تلاش هستیم تا اقدام مشابهی در زمینه افزایش تخت ICU انجام دهیم.

https://hoorkhabar.ir/189724کپی شد!
161
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.