امام جمعه آبادان: نابودی رژیم صهیونیستی سبب اتحاد جهان اسلام و از بین رفتن تفرقه‌ها می‌شود

امام جمعه آبادان گفت: نابودی رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان غده سرطانی سبب اتحاد جهان اسلام و از بین رفتن تفرقه‌ها در منطقه و جهان خواهد شد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای ثامن‌الائمه اظهار کرد: جنگ مذبوحانه رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه پیامدهای بسیار بدی برای این رژیم غاصب داشته است.

وی در ادامه با اشاره به مقاومت مردم غزه در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی افزود: مقاومت مردم غزه در این برهه از زمان پیامدهای سنگینی برای این رژیم و حامی اصلی آن یعنی آمریکا به بار آورده است.

امام جمعه آبادان وارد آمدن خسارات بی‌سابقه به تاسیسات رژیم صهیونیستی، غافلگیری بنگاههای اطلاعاتی آنان، انسجام بیشتر مقاومت و ایجاد ترس از اتصال مقاومت به نوار باختری در مجاورت صهیونیست‌ها را جمله از این پیامد‌ها برشمرد.

وی همچنین با قدردانی از اقدامات اخیر قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: این گونه اقدامات در راستای برقراری عدالت و شناسایی و مجازات عاملان فساد اقتصادی موجب امیدواری مردم می‌شود.

ابراهیمی‌پور در پایان با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، از خبرنگاران به عنوان مجاهدان و فرماندهان صحنه نبرد با دشمن یاد کرد که به دور از هر گونه حب و بغض برای خدمت به نظام و استحکام فرهنگشان با معرفت قلم می‌زنند.

https://hoorkhabar.ir/182120کپی شد!
91
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.