استاندار خوزستان :مجموعه‌های نفتی به خانه سالمندان تبدیل شده‌اند

عبدالحسن مقتدایی گفت:آشپز و سر آشپز پتروشیمی هم پروازی هستند.ادمهایی با ۶۵ سال سن به بالا هنوز در نفت وپتروشیمی به کارگرفته می شوند و فقط مانده یک آسایشگاه کنار آن بزنند.
 عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دفتر استاندار برگزار شد اظهار کرد: وجود پالایشگاه‌ها و مناطق ویژه اقتصادی در استان یک نعمت خدادادی برای مردم خوزستان است که می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی در شکوفایی استان داشته باشند.
وی ادامه داد: سازمان‌هایی که در این مناطق از نعمت‌های خدادادی استان استفاده می‌کنند باید نسبت به خرابی‌هایی که در آن منطقه ایجاد می‌شود پاسخگو باشند و آن خسارت را جبران کنند.
استاندار خوزستان با بیان اینکه همه بابت خدماتی که انجام داده و یا نداده‌ایم باید به درگاه خدا پاسخگو باشیم اضافه کرد: وقتی ما می‌توانیم بگوییم افتخاری انجام داده‌ایم که آن افتخار همیشگی باشد در غیر اینصورت آن افتخار ارزشی نخواهد داشت.
وی همچنین عنوان کرد: برای استفاده بهتر از پالایشگاه‌ها و مناطق ویژه اقتصادی که در استان فعال هستند در آینده نشستی با حضور مسئولان ارشد آنها در استان برگزار خواهیم کرد تا مردم بتوانند از وجود این پالایشگاه‌ها و مناطق ویژه اقتصادی در شهرهای خودشان بهره‌ای ببرند.
مقتدایی به منطقه ویژه پتروشیمی بندرامام اشاره کرد و ابراز داشت: گردش مالی و سهم اشتغالی بومی که در استان داشته‌اید و همچنین سهم خدماتی که به مردم منطقه رسانده برای ما مهم است و این موضوع را در آینده پیگیری خواهیم کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه‌های نفتی به دلیل آن که بازنشستگان را مجددا دعوت به کار می‌کنند، به خانه سالمندان تبدیل شده‌اند و در این راستا باید تجدیدنظر صورت پذیرد.عبدالحسن مقتدایی گفت:آشپز و سر آشپز پتروشیمی هم  پروازی  هستند.ادمهایی با ۶۵ سال سن به بالا  هنوز در نفت وپتروشیمی به کارگرفته می شوند و فقط مانده یک آسایشگاه کنار آن بزنند.
https://hoorkhabar.ir/1585کپی شد!
100