بزرگ‌ترین پروژه شهرداری شوشتر تعطیل شد

به دلیل وجود معارض بزرگ‌ترین پروژه شهرداری شوشتر در ماه مبارک رمضان تعطیل و عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

در حالی که چند روز پیش شهردار شوشتر اعلام کرده بود که پروژه بلوار عمار این شهر بزرگ‌ترین پروژه ماه مبارک رمضان است اما روز گذشته این پروژه تعطیل شد.

دلیل تعطیلی این پروژه اجرای تقاطع خیابان‌های عمار و ابوذر واقع در بخش فرهنگ شهر در زمین دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان است که به دلیل وجود معارض این پروژه تعطیل شده است.

چندی پیش نیز شهرداری در همین محل که تقاطع دو بلوار در حال اجراست اقدام به ساخت بازارچه و سامان‌دهی دستفروشان شوشتر کرد که به همین مشکل برخورد ولی بار دیگر در همین نقطه پروژه جدید تعریف شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: برای رفع مشکلات به وجود آمده با دانشگاه علوم پزشکی شوشتر و دادستانی شهرستان جلساتی برگزار شده است که نظرات به هم نزدیک شده و به زودی مشکل برطرف می‌شود.

غلام سلطانیان با اشاره به مشکل به وجود آمده تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شوشتر سندی در دست دارد که به سال ۸۹ اختصاص دارد و زمین مذکور با مصوبه شورای مستندنگاری استان خوزستان به این واحد دانشگاهی تعلق گرفته است ولی طرح شهرداری به سال ۱۳۷۹ اختصاص دارد و طرح قدیمی قابل اجراست.

وی گفت: در واگذاری این زمین به دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شوشتر هیچ استعلامی از شهرداری شوشتر نشده است و به این دلیل در محاسبات برای تعریف پروژه در این زمینه توجه نشده بود، البته در حال حاضر نیز این مشکل قابل حل است و از روزهای آینده اجرای پروژه آغاز خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/137515کپی شد!
123