اسکوچیچ: به نظر منتقدان احترام می‎گذارم/روی رحمانی و افشین حساب ویژه‎ای باز کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید همه چیز تحت کنترل ما است و در حال نزدیک شدن به اهداف مان هستیم.

 

دراگان اسکوچیچ در ابتدا درباره روند تمرینات و میزان رضایتمندی اش از عملکرد شاگردانش، اظهار کرد: باتوجه به تمریناتی که بازیکنان انجام می دهند و البته آن ها کار مشکلی نیز دارند، از بازیکنانم راضی هستم. باوجود این که در دوران بدنسازی هستیم، عملکرد رضایت بخشی داشته اند.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به اردوهای برگزار شده، آیا تاکنون به آن چه مدنظرتان بوده است رسیده اید؟ گفت: در حال حاضر همه چیز تحت کنترل ما است و در حال نزدیک شدن به اهداف مان هستیم.

این مربی اهل کرواسی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که فولاد “لوسیانو پریرا” یکی از بهترین مهاجم مان خارجی چند فصل اخیر لیگ ایران را از دست داده است چه برنامه ای برای پر کردن خلا این بازیکن دارید؟ عنوان کرد: ما همیشه به فکر جانشین او هستیم. برای پریرا نیز در تیم جدیدیش آرزوی موفقیت می کنم.

وی بیان کرد: فولاد همیشه راه حل های مناسبی را پیدا کرده است و پیدا می کند و به فکر جایگزین کردن بازیکنی برای پریرا و سایر نفراتی که از این تیم رفته اند، هست.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا بختیار رحمانی و آرش افشین سال آینده با تیم هستند و چه زمانی به تمرینات ملحق می شوند؟ گفت: بله، آن ها سال آینده نیز با تیم هستند و ما روی این دو بازیکن حساب ویژه ای باز کرده ایم. افشین مصدوم است و امیدوارم هر چه سریع تر به ما پیوندد. رحمانی نیز دو سه روزی است که به تیم ملحق شده است و در حال انجام تمرینات می باشد.

وی درباره این که در خط دروازه تاکنون به نتایجی رسیده اند یا خیر؟ عنوان کرد: به هر حال ما برای کلیت تیم، نه تک تک پست ها، برنامه داریم و تمام اهداف ما، تیم است و برای تمام پست ها در حال برنامه ریزی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان همچنین در پاسخ به این سوال که خیلی ها به عملکرد فولاد در فصل نقل و انتقالات خرده می گیرند که این تیم چند بازیکن کلیدی خود را از دست داده است و در قبال آن هم بازیکنی در حد نفرات قبلی جذب نکرده است، نظر شما در این خصوص چیست؟ گفت: به هر حال من به نظر این افراد در این زمینه احترام می گذارم ولی ما هنوز برای نقل و انتقالات وقت داریم و ان‌شاالله که به نحو احسن از این فرصت ها استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان درباره مذاکره فولاد با احمد آل‌نعمه، ملی پوش خوزستانی نفت تهران، خاطر نشان کرد: همان طور که گفتم ما در فصل نقل و انتقالات در حال کار کردن هستیم و روی هیچ بازیکنی نظر خاصی نداریم. دوست داریم آن بازیکنی که بهترین گزینه برای تیم است را، انتخاب کنیم.

https://hoorkhabar.ir/131913کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.