بنزین یورو ۴ از شهریور در اهواز عرضه می‌شود

معاون وزیر نفت در امور پایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: عرضه بنزین یورو ۴ از اوایل شهریورماه سال جاری در اهواز اجرایی می‌شود.

عباس کاظمی در برنامه بازدید از تاسیسات فرآورده‌های نفتی اهواز که پیش از ظهر امروز انجام شد، اظهار کرد: عرضه بنزین یورو ۴ در اهواز در نیمه نخست انجام خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر چهار شهر اراک، تهران، کرج و تبریز تحت پوشش قرار گرفته‌اند و پس از این شهرها، اهواز پنجمین شهر خواهد بود.

معاون وزیر نفت در امور پایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه در سال آینده نیز نفت و گاز یورو ۴ در اهواز عرضه خواهد شد، افزود: خوزستان و شهر اهواز این شایستگی را دارد که فراورده‌های اصلاح شده را در اختیار داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت استان خوزستان در بحث تولید و پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: تامین انرژی استان‌های همجوار از این استان صورت می‌گیرد و نقش بسیار حیاتی در تامین انرژی کشور دارد.

کاظمی با بیان اینکه محیط زیست سالمی نیز در این شهر مشاهده می‌شود و هیچ اتفاق خاصی در بحث انرژی رخ نداده است تصریح کرد: در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به سلامت همکاران و شهروندان بیشترین دقت می‌شود و هدیه محیط زیست سالم به مردم خوزستان عرضه می‌گردد.

https://hoorkhabar.ir/98794کپی شد!
104
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.