ارایه خدمات دندان‌پزشکی به مادران باردار و کودکان خوزستان

سرپرست مدیریت توسعه شبکه مرکز بهداشت خوزستان گفت: از این پس خدمات دندانپزشکی برای مادران باردار و کودکان زیر ۱۴ سال روستایی ارایه می‌شود.

پریوش نریمیسا با اشاره به ابلاغ تفاهم نامه اجرایی برنامه بیمه سلامت روستاییان و عشایر در سال ۹۳ اظهار کرد: این تفاهم‌نامه که بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت رفاه به امضا رسیده است، برای سال ۹۳ با تغییراتی همراه بوده است که با توجه به افزایش سرانه بیمه شدگان روستاییان و عشایر، مقرر شد خدمات دندانپزشکی برای مادران باردار و کودکان زیر ۱۴ سال روستایی تحت پوشش بیمه سلامت روستاییان و عشایر ارایه شود.

سرپرست مدیریت توسعه شبکه مرکز بهداشت خوزستان همچنین افزود: ارایه مکمل‌های تکمیلی چون قطره آهن، قرص آهن، قطره آ.د.، قرص مولتی ویتامین و قرص اسید فولیک برای مادران باردار، کودکان زیر ۵ سال، میانسالان و سالمندان، از دیگر خدمات تفاهم‌نامه جدید است.

نریمیسا ادامه داد: در جلسه‌ای که به منظور ارایه بهتر خدمات به روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت روستاییان و عشایر، پالایش جمعیت بیمه‌شدگان روستایی برگزار شد، جمعیت بیمه‌شدگان روستایی به تفکیک شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های استان، تعیین و به آنها ابلاغ شد.

 

https://hoorkhabar.ir/96440کپی شد!
98
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.