استاندار خوزستان :رفع مشکلات شهر جدید شیرین‌شهر با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار

استاندار خوزستان گفت: مشکلات شهر جدید شیرین‌شهر با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برطرف می‌شود.

عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای مسکن خوزستان که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: ۱۵ میلیارد تومان هزینه که ۱۲ میلیارد تومان آن برای ساخت جاده و ۳.۵ میلیارد تومان هزینه برای آب و برق شهر می‌توانیم شاهد تکمیل آن باشیم.

وی ادامه داد: در شهر رامین باید یک تفکر جدید شهرنشینی و یک فرهنگ جدید در این شهر به وجود بیاوریم. شهر رامین باید پیام‌آور یک فرهنگ‌ ملی و منسجم از تمام اقوام خوزستان باشد اما به این شکلی که در حال حاضر در حال صورت گرفتن است قطعاً اتفاق خوبی نخواهد افتاد.

استاندار خوزستان اضافه کرد: اگر بتوانیم با یک کار برنامه‌ریزی شده و همکاری با یکدیگر مشکلات این شهر را حل کنیم بار سنگینی از لحاظ جمعیت از شهر اهواز برداشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه، نباید برای شهرهای شیرین‌شهر و رامین نسخه‌های مشابه بپیچیم بیان کرد: شهرهای شیرین‌شهر و رامین نیاز به دو نسخه متفاوت دارد مطمئن باشید با انجام این کار به نتیجه خوبی خواهیم رسید این جلسات نیز باید استمرار داشته باشد ولی خروجی جلسات باید خوب باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسکن مهر را باید تا پایان آن دنبال کنیم تکمیل آن جزو تعهدات دولت است ولی تکمیل آن باید با تمام امکانات صورت گیرد.

https://hoorkhabar.ir/810کپی شد!
82