مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران خبرداد: برقراری خوابگاه ها در تابستان برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: خوابگاه‌های این دانشگاه در طول تابستان تعطیل است و فقط دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی می توانند با کسب مجوز، از آن‌ها استفاده کنند.

بابک محمدیان اظهارکرد: به دلیل این که متقاضی برای ترم تابستانه نداریم، عملا ترم تابستانه در استان وجود ندارد و به همین دلیل بیشترین بخش تعمیرات در خوابگاه‌ها را در این مدت انجام خواهیم داد و تا ۲۰ شهریورماه که زمان انتخاب واحد دانشجویان است، خوابگاه‌ها آماده استفاده شده و تعمیرات به پایان می رسد.

وی افزود: به دنبال فراهم کردن تمهیداتی هستیم تا در طول ۱۲ ماه سال، ۱۱ ماه درب خوابگاه‌ها باز باشد و در صورت وجود متقاضی، ترم تابستانه هم برگزار کنیم. هر چند دانشجویان برای ترم‌های تابستانه مناطق خوش آب و هوا را ترجیح می دهند ولی آن چیزی که در حوزه کار ما اهمیت دارد، بهینه‌سازی فضاهای آموزشی و استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران عنوان کرد: برنامه ما برای بهبود وضعیت خوابگاه‌ها در تابستان، فعلا در کوتاه مدت شامل تعمیرات خوابگاه‌ها، به ویژه سیستم‌ آب و فاضلاب، است.

محمدیان همچنین خبر داد: با موافقت هیات رییسه دانشگاه در جوار خوابگاه علم‌الهدی فضای پارکینگ مانندی در نظر گرفته شده است که از ترم آینده در اختیار بخش خصوصی خواهد بود و دانشجویان می توانند از آن استفاده کنند تا شاهد دستبرد و سرقت از خودروها نباشیم.

 

https://hoorkhabar.ir/80218کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.