امام جمعه رامهرمز: گروه‌های داعش و تکفیری‌ با تفکر صهیونیستی حمله می‌کنند

خطیب جمعه رامهرمز گفت: گروه‌های داعش و تکفیری‌ با تفکر صهیونیستی و حمایت استکبار جهانی بر کشورهای همسایه هجوم می‌برند.

حجت‌السلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان با تبریک میلاد منجی عالم بشریت امام عصر(عج)، با ذکر احادیث و روایات اظهارکرد: خداوند برای همه مردم بر اساس قاعده لطفش راهنما قرار داده است زیرا که خداوند انسان‌ها را دوست دارد و برآنها حجت قرار داده است. اگر کسی از دنیا برود و امام عصر خود را نشناسد مرگ او همچون مرگ در دوران جاهلیت است.

امام جمعه رامهرمز تصریح کرد: خداوند حق تعالی برای اینکه بعثت انبیاء ناتمام نماند، ائمه (ع) را جانشین پیامبران قرار داد. این وعده خداوند است که هروقت که صلاح بداند امام عصر ظهور خواهند کرد و جهان را پر از عدل و داد و صمیمیت خواهند کرد.

وی با اشاره به وضعیت پیش آمده در عراق گفت: گروه‌های داعش و تکفیری‌ با تفکر صهیونیستی و حمایت استکبار جهانی و بی‌کفایتی بعضی از حاکمان کشورهای اسلامی، مردم این کشورها را مورد هجوم بی‌رحمانه خود قرار داده‌اند که البته ما این جنایت‌ها را شدیدا محکوم می‌کنیم.

موسوی عنوان کرد: عدم توجه برخی مسلمانان جهان به مسائل  دینی و مذهبی همچنین ملعبه قرارگرفتن مباحث دینی مسلمانها به دست صهیونیست‌ها، باعث شده که فجایع بی‌شماری توسط گروه‌های تکفیری در کشورهای اسلامی به وقوع بپیوندد که بسیار تأسف‌بار است.

https://hoorkhabar.ir/73750کپی شد!
133
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.