فرمانده انتظامی شهرستان آبادان:

کشف ۱۱۳ فقره انواع سرقت و بازداشت بیش از ۱۸۰ متهم در ماه پایانی سال جاری!

این مقام مسئول از بازداشت 189نفر متهم در طرح پاکسازی امنیت محل محور در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

هورخبر –  سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص در تعطیلات نوروزی پیش رو طرح پاکسازی امنیت محل محور به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام قضایی افزود: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاهها با همراهی پلیس‌های تخصصی پس از انجام اقدامات فنی و میدانی موفق شدند تعداد ۱۸۹نفر متهم شامل: ۱۲۶ نفر سارق، ۱۱نفر خرده فروش مواد مخدر،۴۵ نفر معتاد متجاهر،۳ نفر عامل تیراندازی غیرمجاز در مراسمات، ۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را طی عملیات‌های متفاوت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

کشوری تصریح کرد: کشف ۱۱۳ فقره سرقت، ۶۲ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک ۱۳، دستگاه و سائط نقلیه خودرویی و موتوری،۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری از دستاوردهای مهم این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع محترم قضایی شدند؛ خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز برنامه‌های سفر خود را در ایام نوروز مدیریت کنند و منازل خود را خالی از سکنه نگذارند، همچنین موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

https://hoorkhabar.ir/715902کپی شد!
2576
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.