دستگیری عامل کلاهبرداری با ترفند فروش امتیاز وام در اهواز

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: فردی که با ترفند فروش امتیاز وام بانکی، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان در اهواز کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

هورخبر – سرهنگ سیروس دریکوند گفت: پس از شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی سودجو در سایت دیوار با ترفند فروش امتیاز وام بانکی، اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی گسترده متهم که خانمی ۲۰ ساله بود را در یکی از مناطق اهواز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه ۹ مالباخته در ارتباط با این پرونده شناسایی شدند، ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان با ترفند فروش امتیاز وام معترف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان به معرفی متهم به مقام قضایی پس از تشکیل پرونده، اضافه کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداخت یا ارائه مدارک شناسایی، اقدام به تحقیق و استعلام صحت وجود وام برای شخص آگهی دهنده با هویت معلوم از طریق بانک مربوط کنند به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری‌ها پیشگیری می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/715881کپی شد!
4073