افتتاح ۲۲ طرح ورزشی در استان خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۲۲ طرح ورزشی تا پایان سال در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

هورخبر – حمید بنی تمیم با اشاره به افتتاح ۲۲ پروژه ورزشی دیگر در خوزستان تا پایان سال گفت : مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای آنها بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است.

او  در آیین افتتاح استخر سرپوشیده شهرستان شوش افزود: این استخر پس از ۷ سال تعطیلی به بهره‌برداری رسید. قبل از هر چیزی بابت تاخیر ایجاد شده در ساخت این استخر عذرخواهی می‌کنم. تعلل در روند بازسازی استخر دلیل داشت که از جمله آن، مشکلات تامین اعتبارات مالی و گا‌ها مشکلات قانونی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: شوش جزو معدود شهرستان‌ها در استان خوزستان است که در هشت سال گذشته هیچ پروژه جدیدی در آن تعریف نشده بود و ما در تلاش هستیم عقب ماندگی موجود را به کمک مسوولان محلی جبران کنیم. امسال پنج میلیارد تومان از اعتبارات ملی را برای تامین و تجهیز اماکن شوش گذاشته ایم. ضمن این که یک زمین چمن مصنوعی نیز در این شهر به بهره برداری رسید و تا پایان سال هم یک زمین دیگر به افتتاح خواهد رسید. پیست اسکیت شوش هم تا پیش از پایان سال بازسازی می‌شود، امیدوارم در حد توان بتوانیم به توقعات موجود جامعه عمل بپوشانیم.

آقای بنی تمیم  با بیان این که از تمام کسانی که در راستای تامین اعتبارات تنها استخر شهرستان شوش به ما کمک داشتند قدردانی می‌کنم، افزود: ۲۲ پروژه ورزشی دیگر تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید که مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای آن‌ها بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است.

همچنین سیدمجید سید مومنی مدیرکل امور مجلس و هماهنگی‌های وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاح استخر شوش، گفت: با توجه به پیگیری‌های مدیرکل ورزش خوزستان نماینده و فرماندار شهر شوش، دغدغه مردم این شهر از بابت داشتن یک استخر رفع شد. در ادامه نیز امروز سه چهار پروژه دیگر امروز در خوزستان به بهره برداری می‌رسد.

او  ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسند.

مدیرکل امور مجلس و هماهنگی‌های وزارت ورزش و جوانان  گفت: دیگر دغدغه‌های ورزشی شهر شوش نیز در اولین فرصت در وزارت ورزش بررسی خواهد شد. امیدوارم طرح آمایش هم تا سال آینده عملیاتی شود و پس از آن با هماهنگی مدیران کل ورزش در استان ها، دغدغه‌های استان و شهر‌ها بررسی می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/715657کپی شد!
4911
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.