پیام تبریک مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر

در این مقطع حساس از مردم شریف و ولایتمدار استان می خواهیم همچون سال‌های گذشته با حضوری پرشور، عاشقانه و آگاهانه در برنامه‌های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرده و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل، بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب داشته باشیم.

هورخبر –   بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً

انقلاب اسلامی ما به رهبری امام خمینی «ره» تحقق وعدۀ الهی در پیروزی مستضعفان بر مستبدان و مستکبران بود. انقلاب ما انفجار نور بود، انفجاری که نور الهی آن در دهۀ بهمن ماه دل انسانهای آزادی خواه را روشن کرد. دهۀ فجر ۱۳۵۷حیات دو بارۀ ملت مسلمان ایران بود که مردم برای رهایی از حصار استبدادِ و استعمار از یک حکومت وابسته، سرسپرده و ضد دین انقلاب کرد.

نهضت امام خمینی «ره » به عنوان یک تجربه ارزشمند و جدید، سرآغاز بیداری در برابر استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایت کار از ایران اسلامی بود. انقلاب اسلامی ما امید آفرین و گرمی بخش حیات مردم ما به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه ای تازه ازحکومت دینی همراه با عدالت، استقلال، آزادی ومردم سالاری دینی را به بشریت اهداء نمود. اما آرمان های رهبر کبیر انقلاب به دست رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه دامت برکاته استمرار می یابد و وظیفه ما بعنوان شیعه وفادار علوی «ع» با اطاعت پذیری از فرامین مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.

در انتها فرارسیدن دهه مبارک فجر را به مردم عزیز خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم و در این مقطع حساس از مردم شریف و ولایتمدار استان می خواهیم همچون سال‌های گذشته با حضوری پرشور، عاشقانه و آگاهانه در برنامه‌های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرده و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل، بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب داشته باشیم.

سید احمد پورفرجی

مدیر فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان خوزستان

https://hoorkhabar.ir/715572کپی شد!
5341
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.