حضور جامعه ورزش و جوانان در انتخابات یک ضرورت برای ساختن ایران قوی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان: حضور جامعه ورزش و جوانان در رویدادهای دهه فجر و انتخابات پیش رو یک ضرورت برای ساخت ایران قوی است.

هورخبر – حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوان خوزستان در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان که با حضور معاونین، رئیس گروه های اداره کل و رئیس ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برگزار شد، بر آمادگی همه مدیران و جامعه ورزش برای برگزاری پرشور و باشکوه ایام الله دهه فجر و انتخابات تاکید کرد.

بنی تمیم در این جلسه با تاکید بر این دو رویداد عنوان کرد: موضوع دهه فجر و اهمیت آن در تمامی رویدادهای ورزشی استان برجسته شود و ادارات و هیات های ورزشی با برگزاری برنامه‌های مختلف با محوریت دهه فجر ‌در راستای ایجاد شور و نشاط ایام پیش‌رو بکوشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان اظهار داشت: پرداختن به مسئله انتخابات بدون ایجاد شائبه و جهت گیری سیاسی و در راستای ایجاد شور و نشاط برای برگزاری انتخابات پیش‌رو یک اولویت قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان به سبب گستره وسیع مخاطبان در ورزشی های ورزشی و حضور جوانان در تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، می تواند در بحث تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، نقش آفرینی موثری داشته باشد و این حضور در دو رویداد پیش رو یک ضرورت برای ساخت ایران قوی است.
بنی تمیم در پایان با اشاره به در پیش بودن کنگره ملی شهدای استان خوزستان افزود: در کنار اولویت های عنوان شده، کنگره ملی شهدای خوزستان بعنوان یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی استان، ادای دینی به خون پاک شهدای گرانقدرمان است و تلاش داریم رویکردهای فرهنگی، ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به این سمت حرکت داشته باشد.
https://hoorkhabar.ir/715462کپی شد!
2185
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.