عضو شورای مرکزی خانه کشاورز:

آقای نبی پور، اشرافی بر بخش کشاورزی ندارد/ کشاورزی خوزستان در وضعیت شکننده ای است

این مقام مسئول با بیان اینکه پروفسور نبی پور اشرافی بر بخش کشاورزی ندارد گفت: کشاورزی خوزستان در وضعیت شکننده ای قرار گرفته است.

هورخبر –  سید فاضل شرفی عضو شورای مرکزی خانه کشاورز اظهار داشت: وضعیت بخش کشاورزی خوزستان بسیار آشفته است و تقریبا در هیچ کدام از معیارها در حال حاضر چشم انداز روشنی وجود ندارد.

وی گفت: در حال حاضر بحران کمبود کود اوره و کمبود سوخت کشاورزی، بسیار بیشتر از سالهای قبل آشکار شده است و کشاورزان با هزینه های گزاف کود اوره را از بازار آزاد و سوخت مورد نیاز را از کامیون داران تامین می کنند.

او عنوان کرد: خوب است پروفسور نبی پور پاسخ دهد در حالیکه کود اوره دولتی نیست، این حجم کود در بازار آزاد از کجا آمده؟

این مقام مسئول گفت: پروفسور نبی پور بعنوان شخصیتی بسیار محترم، متدین و پاکدست متاسفانه تنها دارای بُعد آموزشی می باشد و در بُعد مدیریت اجرایی بسیار ضعیف عمل نموده است و به همین دلیل معاونین ایشان با علم به اینکه ایشان اشرافی بر مسائل اجرایی ندارد از طریق مصاحبه ها و آماردهی های اغراق آمیز سعی در کتمان مشکلات دارند.

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: مسائل و مشکلات ناشی از سوءمدیریت آقای پروفسور نبی پور و عواقب وخیم آن برای کشاورزی استان را در تهران و از طریق مقامات عالی تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

https://hoorkhabar.ir/715412کپی شد!
3638