رئیس شورای شهر اهواز:

اعضای غایب شورا باید حرف هایشان را در صحن بزنند/ با شهردار مشکلی نداریم، بحث‌ مان در مورد کارکرد و قدرت اجرایی اوست

سید محمد علی پورموسوی: اعضای غائب شورا تنها گزینه‌ای را که باقی گذاشتند این است که به هر قیمتی شهردار را حفظ کنند. ما با شهردار مشکلی نداریم و بحث‌مان در مورد کارکرد و قدرت اجرایی وی است. اینکه کسی بخواهد به هر قیمتی و به هر دلیلی شهر یا شورا را فدای یک نفر کند کار درستی نیست. 

هورخبر – رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به عدم حضور برخی از اعضای شورا در جلسه صحن شورا گفت: در آستانه انتخابات، سال نو و عید سعید فطر و برگزاری کنگره شهدای خوزستان هستیم که این روزها بسیار مهم هستند؛ لذا اعضای شورای غایب باید می‌آمدند و در جلسه حرف‌هایشان را می‌زدند.

سید محمدعلی پورموسوی در خصوص لغو یکصد و چهل و سومین(مکرر ۸) جلسه شورای شهر اهواز، اظهار کرد: امروز قرار بود این جلسه مکرر بدون حضور خبرنگاران به صورت غیرعلنی و غیرمستمع و صرفا با حضور اعضای شورای شهر برگزار شود تا در یک جلسه غیر علنی به بعضی از ایرادات و اشکالات فرمانداری و لوایح رسیدگی شود.

وی افزود: متأسفانه باز هم دوستان این را هم برنتافتند و در جلسه شرکت نکردند. اعضایی که در جلسه حضور پیدا نمی‌کنند چند سوال داشتند که یکی از حقوقدان های شورا به ریز و دقیق به سوال‌های آنان پاسخ داد تا دیگر جای مجادله وجود نداشته باشد البته خودشان می‌توانستند بروند تحقیق کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در حال حاضر این دوستان تنها گزینه‌ای را که باقی گذاشتند این است که به هر قیمتی شهردار را حفظ کنند. ما با شهردار مشکلی نداریم و بحث‌مان در مورد کارکرد و قدرت اجرایی وی است. اینکه کسی بخواهد به هر قیمتی و به هر دلیلی شهر یا شورا را فدای یک نفر کند کار درستی نیست.

https://hoorkhabar.ir/715393کپی شد!
5469
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.