لغو هشتمین جلسه شورای شهر اهواز، با غیبت شش عضو!

جلسه برکناری شهردار اهواز، بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر تشکیل نشد

هورخبر – جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که بنا بود از ساعت ۱۳ امروز با دستور کار “برکناری شهردار اهواز ” برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، توسط رییس شورا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

طبق هفت جلسه گذشته حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، حمید دغاغله، علی‌ مدد هاشم‌پور، محمد حسین ملازمانی و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سید محمد علی پورموسوی، محمد مهدی مطیعی، سید ناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمد جواد رضوی، یونس اسفندیاری‌ نژاد و غلامرضا شانه‌ سازان حضور داشتند.

هفت جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد.

پیش از آغاز جلسه، برخی از حاضرین قصد صحبت داشتند که از این کار ممانعت شد اما در پایان این نشست همچون هفت جلسه قبلی شروع به صحبت علیه شهردار کردند. حاضرین با دست زدن خود، مهر تاییدی بر گفته‌های یکدیگر می‌زدند همچنین برخی از خبرنگاران در این جلسه اظهار نظر کردند.

جلسه بعدی شورا روز شنبه ۲۳ دی ماه برگزار خواهد شد.

سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز عنوان کرد: این موضوع را از طریق مسئولان استانی پیگیری خواهیم کرد همچنین در حال رایزنی با دیگر اعضای شورا هستیم تا به نتیجه برسیم.

وی افزود: نظر دیگر اعضا متفاوت بوده و امید است به نتایجی دست یابیم؛ برگزاری این جلسات تا حصول نتیجه همچنان ادامه خواهد داشت.

https://hoorkhabar.ir/715343کپی شد!
2923