مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

اولین دوره انتخاب کتاب شهدای خوزستان برگزار می‌شود

این مقام مسئول گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کمیته تالیف تدوین و نشر کنگره اولین دوره کتاب شهدای خوزستان برگزار می‌شود.

هورخبر – مجید منادی در جمع خبرنگاران، در مورد پوستر اولین دوره انتخاب کتاب شهدای خوزستان خبر داد و اظهار کرد: این پوستر در حاشیه نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای استان با حضور نماینده ولی فقیه دراستان، استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: این رویداد با موضوع خاطره و داستان، زندگینامه شهدا، مدافعان حرم، شعر و نثر ادبی درباره شهید، کودک و نوجوان و مستند (وقایع نگاری دفاع مقدس) برگزار می‌شود.

وی از کلیه نویسندگان، مؤلفان، ادبا، شاعران و همه کسانی که آثاری در رابطه با شهدا دارند، دعوت کرد در رویداد انتخاب کتاب شهدای خوزستان شرکت کنند و عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا(۲۸ دی) به دفتر کمیته تالیف، تدوین و نشر کنگره ملی شهدای خوزستان واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند.

منادی، آغاز داوری آثار را(۳۰ دی) و برگزاری آئین پایانی این رویداد را بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد و ادامه داد: آثار ارسالی باید در فاصله زمانی سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۲ برای اولین بار چاپ و محل انتشار اثر می‌تواند در هر جای کشور باشد اما موضوع درباره شهدای استان خوزستان است در غیر این صورت آثار مورد پذیرش نخواهد بود.

وی تصریح کرد: ارسال فرم اعلام وصول به همراه اثر الزامی است و شرکت‌کنندگان باید سه نسخه از کتاب را به همراه برگه اعلام وصول و فرم درخواست شرکت در فراخوان به نشانی دبیرخانه ارسال کنند. فرم‌های مربوطه در پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نشانی khz.farhang.gov.ir قابل دریافت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان یادآور شد: به برگزیدگان هر بخش لوح تقدیر و تندیس و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/715335کپی شد!
3009
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.