اراذل و اوباش، خط قرمز پلیس هستند

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر لزوم افزایش اشراف اطلاعاتی در تمام حوزه‌های کاری، گفت: وجود سلاح یک مولفه ناامنی است بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که دارنده سلاح، احساس ناامنی کند.

هورخبر – سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات اطلاعات شهرستان بهبهان که امروز(۱۰ دی‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بهبهان جزو شهرستان‌هایی است که در آغاز انقلاب اسلامی و حتی در بسترسازی قبل از انقلاب نقش بسیار مهمی داشت و شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی افزود: مردم شهرستان بهبهان را باید این طور توصیف کرد که در داخل با وطن‌فروشان و نفاق مقابله کردند و در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت نیز نقش فعال و موثری داشتند و دارند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با با بیان اینکه امنیت و آرامش حق مردم است، عنوان کرد: مجموعه انتظامی شهرستان بهبهان برای انجام اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها، در تلاش هستند تا آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنند و به همه کارکنان این مجموعه خدا قوت می‌گویم.

وی افزود: مجموعه انتظامی شهرستان بهبهان در فتنه‌های سال‌های گذشته به خوبی کار کرد و مدیریت قابل قبولی از خود ارائه داد.

رضایی با تاکید بر لزوم افزایش اشراف اطلاعاتی در تمام حوزه‌های کاری، گفت: در تمامی حوزه‌ها از قبیل فضای مجازی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا باید با اشراف اطلاعاتی، حریف خود را بشناسیم و بتوانیم در مقابله با آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی عنوان کرد: وجود سلاح یک مولفه ناامنی است بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که دارنده سلاح، احساس ناامنی کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: اراذل و اوباش، خط قرمز پلیس هستند و کسی که بخواهد برای امنیت و آسایش مردم عرض اندام کند باید مطابق قانون قاطعانه با وی برخورد شود.

وی با تاکید بر اجرای مستمر طرح‌ امنیت محله محور، گفت: طرح امنیت محله محور بسیار مهم و برای نظام و سازمان افتخارآفرین است. در این طرح هر جا که مردم، معتاد متجاهر و سارق می‌بینند یا از حضورشان آزرده خاطر می‌شوند، پاک‌سازی می‌شود.

رضایی بر ترویج فرهنگ سازمانی تاکید کرد و گفت: باید بین همکاران اخوت، ایثارگری و اُنس با زیرمجموعه همچنان بر قرار باشد.

https://hoorkhabar.ir/715254کپی شد!
2896