آغاز طرح جدید اختصاص سهمیه سوخت به خودروها

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از انجام اقدامات لازم به منظور همگرایی و همسویی همه زیر بخش‌های حمل و نقل کشور در تخصیص سوخت به اجرای طرح‌های حوزه حمل و نقل در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و ادارات کل استان‌ها خبر داد.

هورخبر –  شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت تخصیص به موقع سوخت به طرح‌های حوزه حمل و نقل اظهار داشت: در راستای مدیریت و کنترل سوخت پروژه‌های عمرانی و ساختمانی و ساخت جاده‌های اصلی و بین شهری در حوزه راهسازی و ناوگان حمل و نقل عمومی کشور و نیز اصلاح و بهینه‌سازی نظام تخصیص و توزیع سوخت اقدامات لازم با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وزارت نفت در حال انجام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته وزارت راه و شهرسازی ضمن معرفی نمایندگان مربوطه به عنوان مدیر سیستم کشوری در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی(سدف) لازم است اقدامات مقتضی را در خصوص تعریف نام کاربری واحدهای استانی خود در این سامانه انجام دهند. همچنین مطلوب است درخواست‌های پیمانکاران طرف قرارداد هر سازمان و یا شرکت وابسته با رعایت ملاحظات زمانی، در سامانه سدف بررسی و اعلام نظر شود.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در ادامه افزود: این موضوع در خصوص ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها با هدف مدیریت و کنترل سوخت ماشین آلات و پروژه‌های حوزه راهسازی و ناوگان حمل و نقل عمومی کشور و نیز سوخت گرمایشی و حرارتی و اصلاح و بهینه‌سازی نظام تخصیص و توزیع سوخت در دستور کار قرار گرفته است و است نمایندگان استانی سامانه سدف نسبت به تعریف کاربری‌های شهرستان‌های زیر مجموعه خود به اقتضای شرایط راساً اقدام کنند.

https://hoorkhabar.ir/714838کپی شد!
2133