نماینده مردم مسجدسلیمان:

اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی فاز دوم کارخانه سیمان کارون/ جاده دسترسی روستای لَلَرْ آسفالت شد

ورناصری گفت: جاده دسترسی روستای لَلَرْ به طول ۱۲/۵ کیلومتر که آسفالت آن آرزوی چندین ساله مردم منطقه بود افتتاح شد.

هورخبر – علیرضا ورناصری قندعلی در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود، گفت: مبلغ ۴۵۰میلیارد تومان جهت پرداخت تسهیلات برای ساخت و راه اندازی فاز دوم کارخانه سیمان کارون اختصاص یافت.

نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی افزود: با راه‌اندازی فاز دوم کارخانه سیمان کارون، بیش از هزار نفر بصورت مستقیم در آن مجموعه فعالیت خواهند داشت و افزایش تولید به یک میلیون تن سیمان در سال خواهد رسید.

وی در ادامه به راه اندازی ۳ راه روستایی در بخش چلو اندیکا اشاره و اظهار داشت: جاده دسترسی روستای  لَلَرْ به طول ۱۲/۵ کیلومتر که آسفالت شد، این جاده  آرزوی ۴۰ ساله مردم منطقه بود؛ جاده مذکور مسیر ارتباطی ۱۰ روستا و منطقه عشایر است که بالغ بر ۴۵۰ خانوار را شامل می‌شود.

ورناصری با اشاره آسفالت جاده سخت گذر شَلا در اندیکا، گفت: به دلیل فرسوده بودن این جاده شاهد تصادفات مرگباری بودیم، تاکنون حدود ۱۰۰ کیلومتر از جاده های روستایی حوزه انتخابیه آسفالت شده و ۴۰ کیلومتر دیگر در دست تکمیل است به جرات می‌توان گفت ضریب سرانه شهرستان اندیکا از جاده‌های روستایی به متوسط استان رسیده است.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با تاکید به آسفالت جاده روستایی صالح ابراهیم، یادآور شد: جاده مذکور تردد زوار امامزاده صالح ابراهیم(ع) را تسهیل کرده است و همچنین آسفالت ۳۱ کیلومتر راه روستایی با مبلغ ۷۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان اندیکا در دست اقدام است.

ورناصری با بیان اینکه ارتقای راه های روستایی نقش موثری در رونق اقتصادی هر استان دارد، گفت: با پیگیری صورت گرفته بیش از ده روستا در منطقه چلو اندیکا، از راه آسفالت برخوردار شدند

https://hoorkhabar.ir/714786کپی شد!
3460
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.