روحیه جهادی از مولفه‌های مهم استقامت است

یک مقام نظامی: جهادگری در معنای عام مواضعی است که یک نیروی انقلابی برای پیش برد اهداف انقلابی برای حل مشکلات کشور و حل محرومیت‌ها و کمک به مردم در اقصی نقاط کشور باید دنبال کند.

هورخبر – سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: استقامت و ایستادگی یکی از مولفه‌های برجسته شهیدان است و آن‌ها به ما این درس مهم را می‌آموزند.

او می‌گوید: اگر ما امروز از آن‌ها یاد می‌کنیم بر اساس آموزه‌های قرآنی است که خداوند در این کتاب آسمانی می‌فرماید: اگر استقامت کنید ملائکه به کمک شما خواهند آمد و شما را از سختی‌های پیش رو نجات خواهند داد.

سردار شاهوار پور ادامه داد: روحیه جهادی و جهادگری از مولفه‌های مهم استقامت است که جهادگری در معنای عام مواضعی است که یک نیروی انقلابی برای پیش برد اهداف انقلابی برای حل مشکلات کشور و حل محرومیت‌ها و کمک به مردم در اقصی نقاط کشور باید دنبال کند.

به گفته او اگر موضوع دفاع از کشور باشد به عنوان یک رزمنده وارد می‌شود و اگر برای دفاع از حرم باشد همچون مشت آهنینی مقاومت می‌کند و تکفیری‌های خود فروخته را به نابودی و نیستی می‌رساند و اگر جهاد برای نجات مردم از بلایای طبیعی و غیر طبیعی یا شیوع ویروس کرونا باشد باید جهادی به عنوان یک نیروی مخلص ایثارگر وارد عرصه شود و مردم را از مصیبت و بلا حفظ کند.

سردار شاهوار پور گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا برخی افراد حاضر نبودند در کنار خانواده خود حاضر شوند، اما جهادگران درمانی با تمام وجود از جان خود برای دیگران مایه گذاشتند.

https://hoorkhabar.ir/714528کپی شد!
2358
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.