انتخابات سالم با هئیت اجرایی بدون حاشیه

شنیده ها از بعضی شهرستانها از جمله مسجدسلیمان حاکی از آن است که پس از انتشار لیست هیئت های اجرایی، مردم متعجب و نگران شده اند که معیار فرمانداران برای اینگونه انتخاب ها چه بوده است؟

هورخبر – طبق قانون برای تشکیل هیئت های اجرایی انتخابات، فرمانداران و بخشداران موظفند ۳۰ نفر از معتمدین مردم شهر را جهت تایید به هیئت های نظارت معرفی کنند که در نهایت پس از تائید از سوی این هییت ۳۰ نفر معتمد بین خود رای گیری نموده و ۸ نفر را به عنوان هییت برگزار کننده انتخابات در کنار دادستان و رئیس ثبت احوال و فرماندار هییت اجرایی انتخابات را تشکیل می دهند.

شنیده ها از بعضی شهرستانها از جمله مسجدسلیمان حاکی از آن است که پس از انتشار لیست هیئت های اجرایی، مردم متعجب و نگران شده اند که معیار فرمانداران برای اینگونه انتخاب ها چه بوده است؟ آیا فرماندار و هییت نظارت گام نخست خود را در جهت یک انتخابات سالم و باشکوه به درستی برداشته اند؟

لذا از استاندار خوزستان و جناب معماریان جهت شفاف سازی افکار عمومی و برگزاری بهتر انتخابات پیش رو تقاضا داریم که از فرمانداران بخواهد تا لیست ۳۰ نفره معتمدین انتخابی خود را اعلام نمایند.

https://hoorkhabar.ir/714328کپی شد!
4114
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.