نقش محوری خوشه‌های صنعتی در توسعه اقتصادی و صنعتی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: خوشه‌های صنعتی نقش محوری در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور و استان می تواند داشته باشد.

هورخبر –  حمیدرضا فلاح مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان ضمن تاکید بر روند رو به رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار و رفع موانع واحد‌های تولیدی سطح استان در راستای طرح و برنامه ریزی و رفع و شناسایی موانع‌های موجود جهت حفظ زنجیره ارزش و ارتباط منسجم خوشه‌های صنعتی تاکید و طی زمانبدی که در جلسه امروز مصوب گردید این مهم را از اهداف اولیه سازمان و مجموعه دانست.

این مقام مسئول ادامه داد: امروزه توسعه و فعال کردن خوشه‌های صنعتی در عرصه صنعت و تولید می‌تواند نقش محوری و بارزی در سیاست‌های اقتصادی و صنعتی کشور و استان خوزستان ایفا نماید.

وی بیان کرد: اینک کسب و کار کوچک و خرد، و احساس مسئولیت نسبت به افزایش قابلیت رقابت این واحدها، بهبود ارتباطات شبکه‌ای، تأکید بر حمایت‌های غیرمستقیم، ترکیب رقابت و همکاری به منظور تقویت یادگیری و نوآوری، ارتقاء سطح همکاری واحد‌های کوچک و بزرگ و تقویت ارتباطشان با دانشگاه نقش موثری در ارتقای سطح کیفی ان‌ها خواهد داشت وباید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

https://hoorkhabar.ir/714092کپی شد!
3797