قطعی آب شهر عنبر به دلیل ناکارآمدی

از آنجا که شهر عنبر توسط رود کارون محاصره شده و نزدیکترین فاصله شهر با رود کمتر از ۵ کیلومتر است اما برخورداری مردم از آب آشامیدنی در ۲۴ ساعت تنها یک ساعت آب کم فشار می باشد که آن هم به مدد توان مدیران ۱۰ روز است که از مردم دریغ شده و کسی پاسخگو نیست و بعضن نبود نیرو یا سوخت گازوئیل را بهانه روشن نکردن پمپاژ تاسیسات قرار می دهند.

هورخبر – عنبر شهری از توابع مسجدسلیمان در استان خوزستان است. این شهر در۲۲ مردادماه سال ۱۳۹۸ از روستا به شهر ارتقا یافت و حدود ۴۰۰۰ نفر جمعیت دارد.

آب شهر عنبر از لحاظ اداری و فنی وابسته به آبفا مسجدسلیمان است و متاسفانه ۱۰ روز است که آب ندارد، از آنجا که شهر عنبر توسط رود کارون محاصره شده و نزدیکترین فاصله شهر با رود کمتر از ۵ کیلومتر است اما برخورداری مردم از آب آشامیدنی در ۲۴ ساعت تنها یک ساعت آب کم فشار می باشد که آن هم به مدد توان مدیران ۱۰ روز است که از مردم دریغ شده و کسی پاسخگو نیست و بعضن نبود نیرو یا سوخت گازوئیل را بهانه روشن نکردن پمپاژ تاسیسات قرار می دهند. لذا مردم و مسولین شهر عنبر از همه ی مدیران محترم استان تقاضا دارند که این مشکل را که دلیل انسانی دارد را در این گرمای طاقت فرسا هر چه سریع تر حل کنند.

قابل توجه است که پمپ تاسیسات این سایت توسط آبفا استان در سال گذشته خریداری و نصب گردید.

بنیاد مستضعفان و جانبازان نیز مدت زیادی است که آمادگی خود را برای حل مشکلات فنی آبرسانی شهر عنبر(خط لوله این منطقه مربوط به تاسیسات میدان نفتی و مربوط به سال ۱۳۲۴ می باشد که دچار فرسودگی و آلودگی شده است) اعلام کرده و خواستار ارائه طرح از طرف آبفا شد، اما آبفا مسجدسلیمان نه تنها از ارائه طرح که از روشن کردن پمپ تاسیسات هم عاجز است.

https://hoorkhabar.ir/713521کپی شد!
4096

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.