تکذیبیه شرکت گاز خوزستان در خصوص کاهش اضافه کار پرسنل این شرکت

هورنیوز – باسلام و احترام، در ساعات گذشته خبری در یکی از پایگاههای خبری نفتی با عنوان “دستور کاهش اضافه کاری ۱۴۰۱ صادر شد!!” و به نقل از برخی پرسنل محترم شرکت گاز استان خوزستان خبری کذب منتشر گردید که این روابط عمومی وظیفه ی خود دانست جهت تنویر افکار عمومی و نیز روشن شدن اصل موضوع اطلاع رسانی نماید.

 

۱) نظر به تیتر استفاده شده؛ در نامه منتشره به هیچ وجه از جمله ی “کاهش اضافه کاری در سال ۱۴۰۱” استفاده نشده است و متن انتشار یافته صرفاً تفسیر نویسنده ی خبر می باشد که از آن رسانه انتظار می رود با توجه به توسعه دانش علوم ارتباطات و رسانه از نیروهای دانشگاهی متخصص و بی غرض جهت نگارش و اطلاع رسانی اخبار استفاده نماید.

 

۲) در بخش دیگری از این خبر از جمله ی “تیم جدید مدیریتی گاز …” صحبت به میان آمده است که اگر خبرنگار آن مجموعه اندکی تحقیق در این خصوص انجام می دادند، متوجه می شدند که امضاء کننده نامه سال هاست که در این سمت مشغول بکار بوده و از منتصبین مدیریت فعلی نمی باشد. ضمناً متن نامه مذکور صرفاً بنا به تشخیص رئیس بهره برداری شهرستان های این شرکت خطاب به زیرمجموعه ی خود بوده و به هیچ وجه منعکس کننده سیاست های کلی این شرکت و نظرات مدیر عامل و هیات مدیره شرکت گاز استان نمی باشد.

 

۳) از پایگاه های رسانه ای خوزستان انتظار می رود به جای ایجاد تشویش اذهان عمومی در شرایطی که مدیران دلسوز و متعهد در تلاش هستند که آرامش را به جامعه هدیه کنند، با استفاده از نقل غیر منصفانه نظرات برخی افراد نامطلع بستری را جهت سوء استفاده ی رسانه های معاند ایجاد ننمایند.

 

۴) در بخش پایانی، نویسنده خبر به “وجود چندین غلط املایی” در متن نامه مذکور اشاره کرده است و این موضوع را به عنوان ابزاری جهت تخریب کادر مدیریتی این شرکت مطرح کرده است که در این خصوص به استحضار می رساند؛ به علت کثرت امورات محوله و تلاش شبانه روزی پرسنل و مسئولان محترم شرکت گاز خوزستان در سرویس دهی به مردم شریف خوزستان بعضا امکان اینگونه غلط های نگارشی در هر سیستمی وجود دارد و شرکت گاز استان خوزستان مطمئناً از طریق دایره حقوقی، اینگونه بد اخلاقی های رسانه ای که ناقض قوانین رسانه ای است را از آن رسانه محترم تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

 

در پایان به اطلاع می رساند مجموعه ی هیات مدیره و هیات رئیسه شرکت گاز استان خوزستان در طول سال جاری به مناسبت های مختلف در جهت حمایت از معیشت پرسنل محترم رسمی، قراردادی و غیر رسمی این شرکت اقدام به اختصاص بسته ی اقتصادی و حمایتی نموده است.

 

همچنین به اطلاع می رساند نامه مذکور در شرایطی صادر شده است که پرسنل محترم این شرکت در بازه زمانی سال جاری طبق قوانین و مقررات خدمات کارکنان، سقف اضافه کار تخصیصی را دریافت نموده است و با توجه به سیاست های کلی این شرکت همین رویه را در سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داد.

 

مزید استحضار هر گونه تغییر در خصوص پرداخت ها توسط مدیر عامل وهیئت مدیره قابل اعمال واجرا می باشد.

 

روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان

https://hoorkhabar.ir/703296کپی شد!
46