تحقق برنامه تولید کارون، نتیجه تلاش مدیران و کارکنان در شرایط تحریم، تورم و کروناست

هورنیوز – احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز دوشنبه (۱۲ مهرماه ۱۴۰۰) در نشست پیش‌بینی تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اعلام این مطلب اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با سهم ۳۴ درصدی از تولید نفت خام مناطق نفتخیز جنوب، جایگاهی ویژه در تولید انرژی داشته و یکی از ارکان تولید نفت خام در کشور است. ‌

 

محمدی با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی و مجاورت تاسیسات این شرکت با کلانشهر اهواز، توجه به حسن همجواری با مردم، ارتباط با ذینفعان و اهتمام به رعایت دقیق مقررات HSE را از اولویت‌های مدیران و مسئولان این شرکت برشمرد. وی با قدردانی از اقدامات همه بخش‌ها برای عمل به مقررات HSE در سطح مناطق نفتخیز جنوب افزود: بواسطه تلاش و زحمات شرکت‌های تابعه در استان خوزستان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به عنوان ناظر بر حسن انجام کار شرکت‌ها و سازمان‌ها، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را به عنوان شرکت صنعتی برتر ‏در حوزه ایمنی و حفاظت فنی محیط کار معرفی کرد که بسیار دستاورد با ارزشی است.

 

وی در ادامه توسعه آموزش‌های حین کار کارکنان، توجه به نیروی انسانی به‌ویژه نیروهای عملیاتی، حفاظت و مراقبت از تاسیسات و خطوط لوله و بهینه کردن مصرف مواد شیمیایی را از سوی همه شرکت‌های تابعه خواستار شد.

 

او در پایان با اشاره به برنامه‌های نگاهداشت و افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب، گفت: بررسی عملکرد سه‌ساله شرکت‌های بهره‌بردار نفت و گاز تابعه نشان می‌دهد که این شرکت‌ها با وجود شرایط تحریم، تورم و شیوع کرونا در انجام وظایف محوله و پایداری چرخه انرژی کشور موفق بوده‌اند و این توفیق جز در سایه همدلی و غلبه روحیه جهادی در مجموعه کارکنان امکان‌پذیر نبود. شایان ذکر است نشست پیش‌بینی تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این شرکت و ارتباط ویدئو-کنفرانسی سایر مدیران و اعضاء و همچنین ارتباط زنده مجازی نماینده برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

https://hoorkhabar.ir/702896کپی شد!
42
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.