پایداری صنعت نفت در شرایط تحریم نماد اقتصاد مقاومتی کشور است

هورنیوز – صادق خلیلیان روز یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در آیین آغاز به کار نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز بیان داشت: امروز در حالی این نمایشگاه آغاز به کار کرده است که کشور با مشکلاتی در زمینه تحریم و رکود ناشی از کرونا روبه رو است.

 

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ، آخرین دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی به نمایش گذاشته شده است و این دستاوردها نشان دهنده اوج استقلال و رسیدن به توانایی‌های بالای کشور در زمینه صنعت نفت است.

 

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه تکمیل زنجیره ارزش تولید به واسطه همین سازندگان رقم زده خواهد شد گفت: پشتیبانی و حمایت از تلاش این واحدهای تولیدی که با تمام توان و ظرفیت در میدان حضور دارند، امری ضروری است.

 

خلیلیان با بیان اینکه دانش بنیان شدن بخش زیادی از واحدهای صنعتی و تولیدی در حوزه نفت دستاوردی با ارزش برای کشور است ادامه داد:تداوم این مسیر با همکاری و حمایت از محصولات تولیدی باید در دستور کار صنعت نفت قرار گیرد.

 

وی همچنین به حضور برخی کشورهای خارجی در این دوره از نمایشگاه صنعت نفت و حفاری اهواز اشاره کرد و گفت: ظرفیت های صنعتی استان خوزستان امروز از مرزهای داخلی فراتر رفته که این موضوع نوید بخش آینده‌ای درخشان برای صنعت نفت و همچنین صنایع مرتبط با فولاد به حساب می‌آید.

https://hoorkhabar.ir/702862کپی شد!
65
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.