در نظام اسلامی نباید یکی در عرش و دیگری در فرش باشد

هورنیوز – حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: انسان هرسال باید چندین سوال را در رابطه با انقلاب از خود بپرسد و به آن‌ها پاسخ دهد که چرایی، چگونگی، دستاوردها و سرنوشت یا آینده انقلاب اسلامی از جمله این سوال‌ها است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان هدف از انقلاب را رسیدن به تمدن نوین اسلامی دانست و عنوان داشت: رفع مشکلات اقتصادی مورد عنایت نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما هدف از انقلاب اسلامی، انقلاب مادی نیست، بلکه انقلاب معنویت است.

 

امام جمعه اهواز بیان چرایی انقلاب تصریح کرد: با انقلاب اسلامی دست ابرقدرتی مانند آمریکا جهانخوار را کوتاه کردیم به گونه‌ای که خودشان بر این مسئله اقرار کرده‌اند، آن‌ها رژیم پهلوی را مترسک خود می‌دانستند و با سقوط پهلوی، آمریکا خسارت‌هایی دید که دیگر قابل جبران نیست.

 

موسوی فرد افزود: امروز همه کسانی که می‌توانند باید در هر زمینه‌ای به روشنگری بپردازند، قبول داریم که ۸ سال اخیر به دست این افراد آلوده برای کمک به آن سوی مرزها سفره مردم را کوچک کردنداما مطالبه ما باید دین باشد.

 

وی ادامه داد: برخی افراد برای به دست آوردن رأی برخی مطالبات ناحق را در این نظام نهادینه کردند در حالی که ما انقلاب انقلاب کردیم تا حکومت اسلامی به معنای واقعی کلمه در کشور محقق شود و دست ظالمان را کوتاه کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ابراز داشت: تضمین سواد، امنیت و تمامیت ارضی از دستاورهای انقلاب اسلامی است، موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری، ایجاد زیرساخت‌های حیاتی، اقتصادی و عمرانی، به اوج رساندن مشارکت مردمی در مسائل سیاسی و موضوعات اجتماعی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، همچنین ارتقا شگفت‌آور بینش سیاسی در آحاد مردم و نگاه آن‌ها به مسائل مهم بین المللی نیز از دستاورهای دیگر انقلاب شکوهمنداسلامی محسوب می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/702202کپی شد!
59
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.