آیا مدیرعامل فولاد خوزستان را شبانه برکنار کردند؟

به گزارش هورنیوز، شنیده ها حکایت از برکناری شبانه مدیر عامل جدید فولاد خوزستان دارد.

 

قلعه نوی در نیمه دوم سال ۹۹ به عنوان مدیر عامل فولاد خوزستان منصوب شد و از ابتدای دوران مدیریت خود به گفته کارگران این شرکت توجه ویژه ایی به مشکلات و معیشت کارگران و حل مشکلات آنها داشته و این پیگیری ها باعث دلگرمی کارکنان فولاد خوزستان در این شرایط سخت اقتصادی شده است.

 

کارگران شرکت فولاد خوزستان نیز به پشتوانه ی این حمایت ها و تغییرات در معیشت خانواده خود سعی کرده اند با تلاش دو چندان در جهت تولید و سوددهی شرکت گام بردارند که منجر به تغییر و تحولات خوب و حاصل شدن نتایج بسیار مثبتی در تولید و درآمدزایی در این مجموعه شده است.

 

با وجود این، خبر برکناری قلعه نوی به صورت شبانه از سمت مدیر عاملی فولاد در حالی شنیده می شود که در دوران هرچند کوتاه مدیریت وی سطح رضایت کارگران و پرسنل شرکت بیش از هر زمان دیگری در حد مطلوبی است و این موضوع باعث شده کارگران فولاد خوزستان به پشتوانه ی این حمایت ها و تغییرات در معیشت خانواده خود با تلاش دو چندان در جهت تولید و سوددهی شرکت گام بردارند.

 

اینک که سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، باید دید چه موضوعی باعث شده که هیئت مدیره فولاد خوزستان بر خلاف عملکرد مثبت قلعه نوی از یک طرف و رضایت کارگران زحمتکش این شرکت از طرف دیگر دست به چنین اقدامی بزند!

 

خوزستان مرتبا باید شاهد تصمیم گیری های شبانه پایتخت نشینان باشد که هر روز و هر شب ارمغانی جز رنج و مصیبت برای این استان ندارند!

 

آیا اینک که حس رضایت در بین کارکنان فولاد خوزستان در این شرایط سخت بوجود آمده و این شرکت رکوردهای جدیدی از خود بجای گذاشته باید شاهد مانع های جدیدی باشند؟

 

آیا این اتفاقات خود تعریف از یک پروژه نفوذ دیگری برای یک بنگاه اقتصادی بزرگ خوزستان و کشور و از بین بردن موج رضایت کارگران در این مجموعه نیست؟

https://hoorkhabar.ir/694393کپی شد!
36
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.