اکثر پروژه‌های استان با کمبود اعتبار مواجه هستند

هورنیوز – قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان عصر چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان باغملک و ایذه افزود: یک سوم بودجه استان خوزستان از نفت است و متاسفانه برای اغب پروژه‌ها تنها پنج درصد از اعتبار نفت تخصیص یافته است این در حالی است که باید تا ۱۱ درصد اعتبار از این بخش اختصاص یابد.

 

استاندار خوزستان ادامه داد: مقرر شده است از این پس نشست های بررسی مشکلات شهرستان های خوزستان برگزار شود تا مشکلات در شهرستان های مختلف استان ارزیابی شود و راهکارهای لازم برای حل آن ها اتخاذ شود.

 

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی خود نباید مانع اجرای طرحی باشند و یا باعث ایجاد مشکل در مسیر انجام پروژه ها شوند گفت: دستگاه های ناظر باید برای نظارت بر انجام پروژه ها و عملکر مدیران ورود کنند.

 

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: کم کاری هیچ مدیری در استان قابل قبول نیست و با مدیری که به وظیفه خود به درستی عمل نکند برخورد جدی می شود.

 

استاندار خوزستان گفت: در نشست های بررسی مشکلات شهرستان های خوزستان پروژه های مهمی که در دست اقدام هستند و مشکل کسری بودجه دارند و یا گرفتار بروکراسی اداری هستند بررسی می شوند و برای انجام پروژه ها جدول زمان بندی تعیین می شود.

https://hoorkhabar.ir/693616کپی شد!
53
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.