منظور استاندار خوزستان از غوغا سالاران چه کسانی است؟

هورنیوز – قاسم سلیمانی دشتکی استانداری ست که از موقع ورود به استان با اتخاذ تصمیمات حاکمیتی و مقتدرانه طعم انضباط مدیریتی را به دلسوزان استان نشاند.

 

وی در مصاحبه ای اعلام کرد: غوغا سالاران نمیتوانند مانع اجرای خدمت به مردم شوند. این تیتر خبر بعد از عدم حضور مدیرکل آبفای استان در جلسه ای که باید گزارش عملکرد ارائه میشد، منتشر شد.

 

گویا این مدیر که از اقوام یکی از عالیجنابان مرکز نشین است، بجای شرکت در جلسه ی پاسخگویی به تهران رفته و دست به دامن آن عالیجناب شده است، در همین اثنا دوتن از نمایندگان که رای از مردم گرفته تا ردای نمایندگی و خدمت را تنشان کنند، از حقوق مردم و پاسخگویی به آن گذشته و با هر نیتی در صدد حمایت از این مدیر جنجالی و غیر پاسخگو شده اند و گویا کار به تهدید وزیر مربوطه کشیده تا دولت از والی اش بخواهد که فتیله ی خدمت را پایین بکشد.

 

اما…

با توجه به اینکه در این چند ماه باقی مانده عمر دولت، فرصت فشار، لابی و همچنین وجه لزوم معلوم برای نمایندگان و گعده های پر نفوذ جهت تغییر استاندار وجود ندارد و در دولت احتمالن انقلابی و اصولگرای بعدی نیز قبایی برای والی کارگزارانی وجود ندارد، پیش بینی ما اینست که استاندار سلیمانی با قاطعیت حاکمیتی که برای خوزستان مثال خواهد شد به تنبلی مدیرانی که خدمت را با خاله جون بازی اشتباه گرفته اند پایان خواهد داد.

شاهین کوهسار

https://hoorkhabar.ir/693486کپی شد!
82
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.