تداوم حاشیه‌سازی پدرخوانده های شورای شهر اهواز

به گزارش هورنیوز ؛ مدت زیادی از اتفاقات اخیر مابین شورای شهر و شهرداری اهواز نگذشته است که مجددا زمزمه جدیدی برای مواخذه شهردار با تلاش های مخفیانه و مافیای برخی از اعضای شورای شهر به گوش می رسد.

 

این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که تا پایان سال زمان کمی باقی مانده است و شهرداری اهواز باوجود وضعیت وخیم کرونا حداقل میبایست در تب و تاب عید نوروز جلوه سازی این آیین کهن باشد تا تصویر سازی و زیباسازی شهر را به شهروندان تزریق نموده و کمی از فشارهای دوران کرونا را از ذهن آنها دور سازد.

 

شورا و شهرداری اهواز باید در این شرایط بحرانی تمام توان خود را برای مقابله با این معضل(کرونا) در کنار دیگر دستگاه ها به کار ببندند و چنین رفتارهای مغرضانه ای از سوی عده ی قلیلی، چیزی جز مختل کردن توان شهرداری در عمل به وظایفش نیست.

 

این عده از عضای شورای شهر اهواز پیشتر نیز ثابت کرده‌اند برای به کرسی نشاندن حرفشان و دست یافتن به امیال خود، حتا حاضرند مانع اجرای پروژه های مهم و اثرگذاری شوند تا مبادا باعث خوشنامی شهردار باشد.

 

افکار عمومی باید از این عده از اعضای شورای شهر اهواز سوال کند چرا ظرفیت و توان شورای شهر که باید در خدمت شهروندان باشد صرف لابی‌گری و بازی های پشت پرده می شود؟

 

این عده از اعضای شورای شهر اهواز که می‌خواهند در این مقاطع حساس باز هم شهرداری را به بهانه های مختلف به تشنج بکشانند باید بدانند افکار عمومی و کسانی که به آنها رای داده‌اند تا نماینده آنها در شورای شهر باشند هوشیار هستند و آنها نیز باید پاسخگوی شهروندان و رسانه ها در انتخابات آتی باشند.

https://hoorkhabar.ir/693212کپی شد!
135
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.