برخی از پتروشیمی های ماهشهر دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا را اجرا نکرده اند

هورنیوز – فریدون بندری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲ هفته گذشته تست کرونای بیش از ۴۸۰ نفر در این شهرستان مثبت اعلام و باعث شد تا تمامی ۸۰ تخت بیمارستانی موجود در این شهرستان به درمان این بیماران اختصاص یابد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر افزود: به‌ منظور ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش درمان ویژه بستری بیماران مبتلا به کرونا، تعداد ۲۵ تخت جدید در بیمارستان متعلق به شرکت نفت در حال پیگیری است.

 

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود که طی روزهای آینده این ظرفیت جدید درمانی بیمارستان شرکت نفت تجهیز و آماده ارائه خدمات شود اضافه کرد: رعایت نشدن قرنطینه خانگی توسط برخی از شهروندان از جمله موارد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در بندرماهشهر است.

 

بندری ادامه داد: علاوه بر این در برخی از مجتمع‌های پتروشیمی نیز ابلاغیه حضور یک سوم کارکنان رعایت نشده بود که با تذکرات فرمانداری و مجموعه بهداشت و درمان این موضوع در دستور کار آنها قرار گرفت.

 

وی عنوان کرد: امیدواریم با سرکشی‌های که انجام می‌شود شرکت‌های پتروشیمی در بندرماهشهر به رعایت ابلاغیه ستاد مدیریت کرونا مبنی بر حضور یک سوم کارکنان در محل کار، پایبند باشند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر از شهروندان خواست ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی در مهار و جلوگیری از انتشار هرچه بیشتری کرونا همکاری کنند و گفت: در صورت توجه به دستورالعمل‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امکان خروج بندرماهشهر از وضعیت قرمز فراهم می‌شود.

 

وی یاد آور شد: افراد مبتلا به کرونا به هیچ عنوان قرنطینه خانگی را نقض نکنند و همچنین از خانواده‌ها درخواست می‌شود برای کنترل شرایط، از رفت و آمدهای غیرضروری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

https://hoorkhabar.ir/692997کپی شد!
97