مدیران ناتوان خداحافظی کنند/ آیا پایان مدیران پروازی پتروشیمی های خوزستان نزدیک است؟

هورنیوز – فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با اشاره به ظرفیت‌های عظیم و بی‌بدیل این شهرستان گفت: مشکلات فراوانی در منطقه سبب محرومیت و آزار اهالی ماهشهر شده است.

 

او وجود این همه ظرفیت و ذخایر و مشکلات در کنار هم را نشان از تلاش نکردن مدیران شهرستان در رفع معضلات عنوان کرد و افزود: حل مشکلات نیازمند مدیریت و کار شبانه‌روزی و جهادی است و هر مدیری که این توانایی را ندارد با مسئولیت خود خداحافظی کند.

 

بندری با بیان اینکه برای نخستین گام به منظور حل مشکلات، همه مدیران مکلف شده‌اند در جلسات فرمانداری حضور پیدا کرده و از جایگزین کردن معاون و نماینده اداره و دستگاه خودداری کنند، اظهار داشت: در جلسات آینده فرمانداری از حضور معاونان و نمایندگان ادارات، دستگاه‌ها و نهاد‌ها جلوگیری می‌کند و فقط مدیران حق حضور دارند.

 

وی افزود: مدیری که حاضر نیست خانواده خود را در شهرستان اسکان دهد و مدام در رفت‌وآمد به شهر محل سکونت خانواده‌اش است، چگونه می‌تواند که تمام وقت و توان خود را صرف حل مشکلات محل خدمت خود کند؟

 

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر بیان کرد: مردم شهرستان لایق بهترین امکانات و خدمات هستند و مسئولان وظیفه دارند در این رابطه همه اهتمام و تلاش خود را به کار بندند تا شاهد فراهم سازی زمینه‌های رفاه و آسایش مردم باشیم.

 

به گزارش هورنیوز، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای شورای اسلامی چندی پیش گفته بود که از ۳۰ واحد پتروشیمی واقع در ماهشهر، ۲۸ مدیر پروازی هستند و دائماً در حال رفت و آمد به محل خدمت و سکونت هستند.

https://hoorkhabar.ir/692725کپی شد!
50