کشف۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان

هورنیوز – سرهنگ یداله امیری شامگاه جمعه اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران پلیس شهرستان شوشتر با رصد اطلاعاتی یک دستگاه تریلر تانکردار حامل سوخت نفت سفید قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

 

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی آن را یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال برآورد کردند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند گفت: متهمان پس تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

پلمب ۳۳ واحد خرید و فروش ضایعات در شوشتر

 

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و همکاری شهرداری و یگان امداد تعداد ۳۳ واحد فروش ضایعات فاقد پروانه کسب را در شهرستان شوشتر پلمب کردند.

 

سرهنگ روح اله بیگدلی افزود: ماموران در بازرسی به عمل آمده از واحدهای صنفی مذکور مقادیری اموال مسروقه شامل سیم و مفتول برق کشف کردند.

 

دستگیری سارق حرفه ای خودرو در دزفول 

 

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان دزفول موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

سرهنگ روح اله گراوندی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ دزفول با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند هویت یک سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

 

وی تصریح کرد: متهم به ۱۱ فقره سرقت شامل پنج فقره سرقت خودرو و ۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد .

 

انهدام باند سارقان خودرو در ماهشهر

 

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان ماهشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

سرهنگ رضا پاپی افزود: ماموران پلیس آگاهی ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی اعضای باند سه نفره سارقان خودرو شامل ۲سارق و یک مالخر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان سه دستگاه خودرو سرقتی کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به چهار فقره سرقت اعتراف کردند.

https://hoorkhabar.ir/692279کپی شد!
116
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.