مطالبات سالهای گذشته مردم آبادان امروز به معضل تبدیل شده است

هورنیوز – مهدی عبوری در جلسه ی هماهنگی اجرای عملیات بازآفرینی بافتهای فرسوده شهر آبادان که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بایستی کار دسته بندی محلات به منظور پیشبرد و اتمام کارها در مناطق دارای بافت فرسوده به انجام برسد.

 

وی با تاکید بر پرهیز از انجام گسترده کارها که تنها سبب زخمی شدن مناطق و عدم پیشرفت کار می شود، افزود: کارها بایستی به شکل محله به محله پیش برود به این ترتیب که پس از انجام صفر تا صد عملیات در یک محله و اتمام آن، کار در محله ای دیگر دنبال شود.

 

عبوری از مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان خواست تا از ترک تشریفات در شهرهای آبادان و خرمشهر برای انجام و پیشرفت عملیات بازآفرینی در منطقه استفاده کند.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار تصریح کرد: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت و پشتیبانی هستیم ضمن اینکه وزیر راه و شهرسازی و ما نیز در قالب ستاد بازآفرینی بافت های فرسوده همراهی و موافقت مان را بر انجام این کار اعلام داشته ایم و باز هم اعلام می کنیم.

 

عبوری یادآور شد: بایستی مسئولان محلی با حضور مسئولان استان، ۵ شنبه هر هفته جلسه بررسی و پیگیری مسائل مربوطه را برگزار کنند تا کارها با سرعت و دقت مناسب از پیش برود، نمی گوئیم سنگ بزرگ بردارید به انجام کار پیوسته و مرتب به صورت محله به محله معتقدیم.

 

وی گفت: از آنجائیکه طی سالهای متمادی گذشته کارها انجام نشده امروز به معضل و مطالبه اصلی مردم آبادان تبدیل شده، ما برای انجام بازآفرینی بافت های فرسوده شهرهای آبادان و خرمشهر تامین اعتبار کرده ایم و لذا بایستی عملیات اجرایی آن هرچه سریعتر در قالب چندین فاز و به صورت محله به محله آغاز شود و ما نیز در این مسیر همراهی می کنیم.

 

این مقام مسئول افزود: از واحد فنی شهرداری آبادان می خواهیم تا در ورند اجرای عملیات بازآفرینی بافتهای فرسوده شهری، همراه همکاران ما در اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان باشند. به هر حال برای پیشبرد کارها بایستی در جاهایی تصمیمات اجرایی گرفته شود، بسیاری از حرفهایی که از سوی برخی مدیران گفته می شود حرفهایی است که به کرات شنیده شده است و این در حالیست که همگان منتظر اجرا هستند و لذا بایستی کارها به شکل اجرایی و عملیات درآید تا مردم نیز طعم خوش این تغییرات را بچشند.

https://hoorkhabar.ir/691926کپی شد!
90