شرکت آبفا فقط خیابان ها را شخم میزند!

به گزارش هورنیوز؛ فتح الله حاجتی با انتقاد از عملکرد شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص مشکلات پیش آمده پس از بارندگی و آبگرفتگی، گفت: مشکلات بسیار زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است مسئولان این شرکت با کمبود بودجه و اعتبار صحبت کرده‌اند اما حقیقت این است که مدیریت حلقه گمشده مشکلات فاضلاب اهواز است و کمبود اعتبار را با توجه به عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مشکل فاضلاب اهواز نمی توان قبول کرد.

 

وی افزود: بارها اعلام کرده‌ام که اگر شرکت آب و فاضلاب اهواز توان اجرا و اتمام پروژه های فاضلاب در سطح شهر اهواز را ندارد تقاضا داریم که کوچه و خیابان‌های این کلانشهر را شخم نزند و رفت و آمد شهروندان را با مشکل مواجه نسازد.

 

این عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: در دوره مدیریت پیشین شرکت آب و فاضلاب اهواز انتقاداتی را به مدیریت این شرکت داشتم که از من شکایت کردند ولی در نهایت با توجه به مستنداتی که ارائه نمودم از شکایت آنها تبرئه شدم.

 

حاجتی گفت: متاسفانه با همه آنچه گفتیم مشکلات این شرکت و البته شهروندان شریف اهواز همچنان ادامه دارد چرا که در حال حاضر معضل پس زدگی فاضلاب از یک سو و شخم زدن خیابان ها و رها کردن آنها توسط شرکت آبفا از سوی دیگر بر مشکلات شهروندان اهواز افزوده است که امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مدیریتی این شرکت برطرف شده و تبع آن چالش فاضلاب اهواز نیز حل شود.

 

وی خاطر نشان ساخت: امروز من به دلیل اقدامات نادرست شرکت آبفای اهواز مشکلات این کلانشهر را فریاد میزنم امیدوارم گوش شنوایی در این شرکت پیدا شود به این امید که مشکلات شهروندان برطرف شود.

https://hoorkhabar.ir/691289کپی شد!
74