عملیات ساخت ۳ مدرسه در ایذه آغاز شد

به گزارش هورنیوز ؛ علی قربانی امروز (۵ دی) در آیین کلنگ زنی سه مدرسه در شهرستان ایذه ، اظهار کرد: امروز به منظور کلنگ زنی سه مدرسه در مناطق محروم شهرستان ایذه حضور پیدا کردیم.

 

این مدارس با مشارکت خیرین احداث می شوند. اولین پروژه یک مدرسه ۶ کلاسه با مشارکت خیر نیکوکار احمد شریعتی در زمینی به مساحت هزار متر مربع و زیربنای۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است.

 

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ساخت دو مدرسه سه کلاسه در روستاهای محروم سرآب بخش سوسن و کلدوزخ ۲ ایذه ، هرکدام با زیربنای ۱۴۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیر ارجمند ابوالفضل جوکار قهرودی آغاز شد که سهم خیر در مجموع ۵ میلیارد ریال است

 

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در ادامه با اشاره به آخرین اقدامات این سازمان در برچیدن مدارس سنگی، تصریح کرد: بیشترین تعداد مدارس استان در شهرستان ایذه است اما خوشبختانه عملیات اجرایی ساخت ۸۰ کلاس درس استاندارد آغاز شده که با کلاس های سنگی جایگزین می شوند.

 

از این تعداد بیش از ۴۵ کلاس درس در شهرستان ایذه است و امیدواریم در فاز اول احداث و تخریب مدارس سنگی بیش از ۳۰۰ کلاس درس تا مهر سال آینده به بهره برداری برسد.

https://hoorkhabar.ir/691268کپی شد!
53
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.