پرستار ؛ چشم و چراغ سلامت

هورنیوزدکتر اسدالله چراغی؛ نامگذاری روز مبارک و فرخنده میلاد حضرت زینب کبری(س) به نام روز پرستار، تقارنی کاملا زیبا و بجا بوده و جامعه سخت‌کوش پرستاری این همزمانی را مایه فخر خود می داند؛ این روز برای همه ما بیانگر اهمیت و جایگاه حرفه مقدس و ارزشمند پرستاری است تا بهانه ای باشد برای ارج نهادن به جانفشانی ها و مجاهدت‌های این عزیزان زحمتکش.

 

پرستاری تنها یک شغل نیست، پرستاری یکی از خصلت والای بشری است؛ بانویی صبور که به یاری همسر بیمارش کمر می بندد، مادری دلسوز که پرستاری از فرزند معلولش را بر دوش می کشد، فرهیختگان نیکوکاری که به یاری معلولان و سالمندان رنجور شتافته اند، همه و همه در مقام والای پرستار ایستاده اند.

 

جامعه پرستاری کشورمان در بحران کرونا به خوبی ارزش و اهمیت خود را به همه نشان داد و به راستی که جانفشانی های آنها به تعبیر مقام معظم رهبری همان شهادت در راه خدمت است.

 

فرا رسیدن روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور به خصوص پرستاران زحمتکش بیمارستان گلستان اهواز که همواره در صف مقدم جبهه سلامت در استان خوزستان قرار دارند تبریک و تهنیت عرض می نماییم. امیدواریم حالا که به لطف حضرت حق و یاری هموطنان تب کرونا کمی فروکش کرده با رعایت نکات بهداشتی مانع از برخواستن دیو کرونا شویم تا به این وسیله از زحمات پرستاران عزیز قدردانی کرده باشیم.

https://hoorkhabar.ir/691130کپی شد!
110
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.